Všeobecné obchodní podmínky a podmínky pobytu

Všeobecné obchodní podmínky a podmínky pobytu

1. Obecné informace

Poskytovatelem služeb je:

J+V Hotelnictví s.r.o.
IČ: 60066253
a
Ing. Jitka Hřibová
IČ: 21019801
Se sídlem:
J. Dietricha 867/50,
370 08 České Budějovice,
Česko.
Email: info@zooapartmanylhota.cz
Telefon: +420 607 060 466

Wellness zoo apartmány Lhota poskytují ubytování všem zájemcům – fyzickým i právnickým osobám, osoby mladší 18 let mohou služby využívat v doprovodu osob starších 18 let. Smluvní vztah mezi objednavatelem a pronajímatelem vzniká na základě objednávky, odesláním a doručením. Smluvní vztah je právoplatně uzavřen uhrazením celkové ceny za ubytování.

2. Vybavení objektu

Počet lůžek včetně přistýlek je stanoven jako maximální počet osob včetně dětí, které mohou být v daném apartmánu ubytovány. Větší počet osob nejí povolen. Apartmán disponuje základním vybavením: pitnou vodou, WC, elektřinou, vybavenou kuchyní s možností vaření, koupelnou, ložním prádlem a ručníky. Detailní vybavení celého objektu a jednotlivých apartmánů je uvedeno na webové stránce www.zooapartmanylhota.cz.

Minimální délka pobytu jsou 2 noci, příjezd je možný vždy od 15:00. Žádáme hosty, aby upřesnili čas svého příjezdu. Ukončení vždy nejpozději do 11:00 hodin. Pronajímatel, nebo příp. zástupce, očekává hosty přímo na objektu. Povlečení na lůžka, ručníky a utěrky jsou k dispozici a zahrnuty v ceně. Přiměřená spotřeba užitkové vody studené i teplé a elektrické energie je také zahrnuta v ceně pobytu.

Není povoleno objekt dále komerčně využívat a přeprodávat třetím stranám!

V případě poruchy zařízení informují hosté o poruše telefonicky pronajímatele, který se pokusí závadu v nejkratším možném čase odstranit. Telefonní číslo pronajímatele je uvedeno na webových stránkách. Způsobí-li hosté pronajímateli škodu, jsou povinni ji pronajímateli bezprodleně ohlásit a dohodnout s ním její úhradu.

V celé budově a resortu je přísný zákaz kouření!

3. Objednávka pobytu

Odešlete pomocí on-line rezervace "REZERVAČNÍ FORMULÁŘ” či objednávku přes e-mail. Následně Vám na e-mail budou odeslány informace potřebné pro úhradu pobytu na účet pronajímatele (číslo účtu, kód banky, variabilní symbol). Závaznou rezervaci pobytu Vám pronajímatel provede dnem připsání celkové částky za pobyt na účet pronajímatele. Po úhradě obdržíte elektronicky "Potvrzení o úhradě pobytu". Úhradou ceny klient stvrzuje svůj konečný souhlas s podmínkami pobytu.

4. Úhrada pobytu

Částku za pobyt uhraďte tak, aby byla připsána na účet pronajímatele nejpozději do 7 dnů před zahájením pobytu. Pro úspěšnou rezervaci je podmínkou dodržení lhůty splatnosti uvedené na faktuře!

V případě last minute objednávky je objednatel povinen uhradit celou částku za pobyt nejpozději 2 dny před nástupem. Pronajímatel neodpovídá za případné zdržení při vyřizování objednávky či za její vypršení v případě, že klient nedodrží přesné pokyny pro odeslání platby (chybějící variabilní symbol, špatná částka, nedodržení splatnosti atp.)

5. Stornovací podmínky

Na objednatele, který odstoupí písemnou formou a e-mailem od zprostředkovaného pobytu po vystavení a odeslání „Potvrzení o úhradě pobytu“, se vztahují následující stornovací podmínky: - při zrušení pobytu 7-0 dní před nástupem je poplatek 100% z celkové ceny pobytu

Dojde-li k včasnému zrušení pobytu klienta, do 7 pracovních dnů od písemného nahlášení storna a také přijetí e-mailu mu budou prostředky poukázány zpět na účet. Pobyty, od kterých nebylo odstoupeno touto formou (písemná s kopií do e-mailu pronajímatele), jsou považovány za závazně platné. Pokud by objednatel na pobyt nenastoupil, náleží zprostředkovateli 100% z celkové ceny za pobyt.

Doporučujeme, aby se hosté před každým pobytem pojistili proti stornu.

Jestliže objednatel zajistí za sebe náhradu, je objednávka vyřizována klasickým způsobem a na požádání je vydáno potvrzení o změně jména a příjmení hosta, kterým se náhradník prokáže u pronajímatele.

Má-li zákazník požadavek přesunout již objednaný a uhrazený pobyt na jiný termín, bude mu vyhověno za předpokladu, že bude tento přesun z kapacitních důvodů možný.

6. Odpovědnost, reklamace, zrušení pobytu zprostředkovatelem

V případě, že rekreační objekt není způsobilý pro ubytování z nepředvídatelných důvodů, pronajímatel může nabídnout objednateli náhradní objekt podobné kvality. Pokud se nepodaří náhradní objekt zajistit, vrátí pronajímatel objednateli celou platbu, která byla v souvislosti s objednávkou hosty uhrazena. Objednatel nemá právo na žádnou další náhradu.

Pronajímatel neodpovídá za nadměrný výskyt komárů a jiného létajícího či lezoucího hmyzu.

Jakákoliv reklamace musí být podána písemně formou protokolu. Veškeré stížnosti hostů musí být řešeny v průběhu pobytu, nejpozději v den odjezdu. Stížnosti, které se nepodařilo vyřešit v místě pobytu, budou písemně sepsány mezi hostem a majitelem rekreačního objektu.

Pronajímatel neodpovídá za žádnou škodu na zdraví a majetku, která by zákazníkovi při pobytu na objektu vznikla.

Zákazník odesláním objednávky zprostředkovateli potvrzuje, že jsou mu známy všechny podmínky pro pobyt na vybraném objektu, že s nimi souhlasí a v plném rozsahu je přijímá.

7. Podmínky užívání jednotlivých částí resortu, především zooparku

Klient se zavazuje dodržovat provozní řády v jednotlivých částech resortu, především pronajímatel apeluje na dodržování zákazů týkajících se pohybu v zooparku. Je přísně zakázáno krmit zvířata zooparku!!! Při nedodržení podmínek pobytu v zooparku a následnému onemocnění či případnému úmrtí zvířete bude tento čin nahlášen a řešen s Policií ČR! Pronajímatel žádá klienty, kteří budou pobývat v zooparku s dětmi, aby dohlédli na správné zacházení se zvířaty. Pronajímatel si z bezpečnostních důvodů návštěvníků i zvířat vyhrazuje právo monitorovat celý prostor zooparku.